duminică, 13 aprilie 2008

studiu - locuri codase in Europa

Desi s-a triplat in ultimii sase ani, cererea de saruri parfumate si alte preparate pentru baie este redusa. Absenta statisticilor defineste ca neinteresanta piata romaneasca a produselor pentru baie (saruri parfumate, spumante, uleiuri terapeutice si geluri pentru dus). Nici o "transnationala" nu a comandat pana in prezent un studiu care sa masoare acest subsegment al pietei cosmeticelor in Romania.

Exista o serie de cosmetice, cum ar fi laptele de corp, sapunul lichid, masca de par, esentele pentru intarirea unghiilor, diverse tonifiante pentru epiderma etc., pe care foarte multi romani nu le-au utilizat niciodata. Comparind nivelul vanzarilor acestor produse cu cel al detergentilor, de exemplu, raportul este de 1 la 1.000 de unitati. In conditiile in care la consumul de produse igienice de stricta necesitate (sapun de toaleta, pasta de dinti s.a.) ocupam locuri codase intre tarile din Europa, nu este de mirare ca sarurile parfumate sau spumantele de baie sunt percepute ca articole de lux.

inceputuri

Azi o sa scriu despre produse cosmetice, maine nu se stie ...