vineri, 2 octombrie 2015

Adevarul trist despre sticlele din plastic

Am citit cateva statistici despre sticlele de plastic si m-am ingrozit. Recunosc ca si eu le folosesc dar in mintea mea se crease mitul ca exista sistemul de recilare si stateam linistita. Dar uite ca nu este asa. Am aflat ca intre 70-90% din sticlele de plastic nu sunt niciodata reciclate iar cele nereciclate ajung in oceane si in gropi de gunoi. Sunt niste cifre care te ingrozesc!


Deja folosesc paharele de la Nature’s Design dar sticlele nu le testasem niciodata! Am citit despre ele, m-am documentat si uite ce pot sa va spun: sunt primele sticle 100% ECO din lume deoarece au capac din lemn, sticla este fabricate din 40% sticla reciclata si 60% cuart din nisip. Interesanta este protectia din pluta care este un izolator excelent pentru bauturile calde.


Comenzi si detalii aici:  valentina.nistor@gmail.com


Un comentariu:

Loredana spunea...

Uite asa ne imbatam cu apa rece :)))