miercuri, 9 septembrie 2009

Ashima - produse cosmetice de manufactura





Azi am reusit sa ajung la prietena mea, Carmen, care si-a deschis un magazin cu produse cosmetice de manufactura cu extracte minerale si namol de la Marea Moarta.
Magazinul arata extraordinar, va postez cateva fotografii sa va convingeti.
Produsele pe care le gasiti acolo:
- sapunuri de manufactura cu ulei de masline amestecate cu saruri minerale si namol, cu uleiuri de cocos, vanilie, patchouli, mar, lavanda, trandafir, ceai verde, lapte de capra si alte extracte din ambra, fructe si plante aromatice
- serumuri anti-aging cu formule vegetale
- creme de corp
- creme de fata
Produsele nu contin parabeni.
Ingredienti folositi: lapte de capra, unt de shea, extract de boraga, extract de catina, extract de rodie.
O sa va povestesc despre acesti ingredienti minune in posturile viitoare.
Carmen, mult noroc si iti doresc sa ti se implineaca si celelalte vise.

Magazinul se afla pe str. Mendeleev nr. 2


3 comentarii:

adela sirghie spunea...

vai cat ma bucur sa aflu noutati despre Carmen si Ashima!
o sa o vizitez neaparat si eu cat pot de repede.
uite asa mi-am dat seama cum ai ajuns tu, Valentina, in piata Romana!
xoxo

Unknown spunea...

Ma bucur ca avem cunostinte comune!

Adrian spunea...

Stiti pe unde se mai gasesc acum parfuri Ashima prin Bucuresti sau macar in Romania?